Wednesday, June 30, 2010

Jamuan Hari Perpisahan dan Hari Raya 13 Oktober 2009






JAMUAN HARI RAYA AIDILFITRI 1430H & MAJLIS PERPISAHAN BAGI EN. EDRIN BIN MOHD EUSOFF, EN. ZAINAL ABIDIN BIN ABD MAJID, EN. RAHIMI BIN RUKUNUDIN, EN. JAMALI BIN AHMAD & EN. AMERUDIN BIN AZMIDI UNIT UKUR TANAH WILAYAH UTARA, PERAI
Julung kalinya Majlis Sambutan Hari RayaAidilfitri 1430H bagi Unit Ukur Tanah Wilayah Utara, Perai diadakan serentak dengan Majlis Perpisahan bagi lima (5) orang bekas pegawai yang pernah berkhidmat di Unit Ukur tanah Wilayah Utara ini.
Tujuan diadakan majlis yang sederhana ini bagi meneruskan ikatan salam silaturahim dan perhubungan sesama kakitangan Unit Ukur Tanah Wilayah Utara dengan pegawai yang telah bertukar di Jabatan Kerja Raya Negeri Pulau Pinang dan Jabatan Ukur dan Pemetaan Negeri Kedah dan Pulau Pinang.
Disamping itu, para tetamu jemputan terdiri daripada Juruukur Daerah P.Pinang, Penolong-Penolong Pengarah Ukur JUPEM P.Pinang, JKR Elektrik, Pejabat Tanah Seberang Perai Tengah, kontraktor kebersihan dan sebagainya.

Bagi menghargai sumbangan yang telah dicurahkan oleh para bekas pegawai sepanjang berkhidmat di Unit Ukur Tanah Wilayah Utara ini maka penyampaian hadiah yang tidak seberapa diberikan kepada mereka.

Semoga majlis yang sederhana ini dapat meningkatkan rangkaian hubungan sesama pegawai Unit Ukur Tanah Wilayah Utara samada yang masih berkhidmat atau telah bertukar dalam memerlukan sebarangbentuk pertolongan rangkaian kerja.

Majlis ini telah selesai lebih kurang pukul 2.00 petang. Terima kasih di atas kehadiran pegawai-pegawai yang diraikan, tetamu-tetamu jemputan dan juga kerjasama dan sokongan semua pegawai dan kakitangan Unit Ukur Tanah Wilayah Utara ini dalam menjayakan majlis ini berjalan dengan lancar. Alhamdulillah.

No comments:

Post a Comment