Friday, February 24, 2012

SELAMAT BERJAYA DAN SELAMAT BERTUGAS

Pejabat ini merakamkan jutaan tahniah di atas kenaikan pangkat kepada En. Powzy bin Mohd. Som (Penolong Pengarah Unit Ukur Tanah Wilayah Selatan, Senai, Johor) dan Tn. Hj. Mustafa bin Yaacob (Penolong Pengarah Unit Ukur Tanah Wilayah Timur Laut, Panji, Kelantan) ke Gred J48 berkuatkuasa pada 28hb. Disember 2011.

En. Powzy bin Mohd. Som akan bertugas di Seksyen Geodesi, Ibu Pejabat JUPEM, Jalan Semarak, Kuala Lumpur sebagai Ketua Penolong Pengarah. Manakala Tn. Hj. Mustafa bin Yaacob akan bertugas di Seksyen Ehwal Persempadanan, Ibu Pejabat JUPEM, Jalan Semarak, Kuala Lumpur juga sebagai Ketua Penolong Pengarah. 

Kepada kedua-dua pegawai tersebut pejabat ini mengucapkan selamat berjaya di suasana persekitaran kerja yang baru. Semoga hubungan yang sedia terjalin dapat dikukuhkan melalui kerjasama antara kedua-dua pihak. 

Pejabat ini juga mengucapkan jutaan tahniah di atas kenaikan pangkat J44 dan selamat datang kepada En. Zainal Abidin bin Mat Zin yang menggantikan  Tn. Hj. Mustafa bin Yaacob dan En. Nurijan bin Ahmad yang menggantikan En. Powzy bin Mohd. Som. Semoga kerjasama yang erat dapat diwujudkan di antara Unit Ukur Wilayah masing-masing.

No comments:

Post a Comment